Risico's worden beloond in nieuwe gameplay trailer Need for Speed Unbound
19 oktober 2022
Geschreven door Jay
In een nieuwe trailer van Need for Speed Unbound wil EA ons meegeven wat de zogenaamde "risk and reward" gameplay van het racespel inhoudt. Redelijk simpel natuurlijk: om de top te bereiken moet je in het heetst van de strijd soms risico's durven nemen. Een alternatieve route kiezen, de politie op spectaculaire wijze van je afschudden, weddenschappen afsluiten met rivalen, dat soort zaken. Alleen zo immers kan je snel genoeg aan voldoende geld geraken om die top te bereiken.
Need for Speed Unbound verschijnt op 2 december voor pc, PS5 en Xbox Series X|S.
» Reacties (11)
Dat "vleugeleffectje" vind ik dan wel weer zo belachelijk. Ze pushen het mss iets te ver. Dat is waarschijnlijk de eerste keer wel leuk, maar als je bij iedere airtime zoiets krijgt, is de fun er snel af.
Geplaatst op 2022-10-19 10:57:14
Je kan al die effecten uit zetten.
Geplaatst op 2022-10-19 14:21:08
I know, maar sommige zijn esthetisch lang zo slecht niet. De dingen die ze doen met tiresmoke en zo, stoort me hoegenaamd niet. Het is de artstyle die ze kozen en tijd in staken, dus om dat allemaal af te zetten is zelfs zonde.
Het zal echter de dingen zijn die compleet over the top zijn in die mate dat ze iedere vorm van immersie breken, zoals die vleugeltjes, die ervoor zullen zorgen dat het uiteindelijk uitgeschakeld zal worden. Dat is jammer want zo speel je eigenlijk niet langer het spel dat de maker zelf voor ogen had, iets wat ik uit "respect voor het creatieve proces" eigenlijk liever wel doe.
Geplaatst op 2022-10-20 08:54:07
Snap uw gedachtegang zeker. Maar uiteindelijk kan je ook denken dat ze wisten dat die visie niet voor iedereen ging zijn en dat ze er daarom bewust opties ingestoken hebben dit uit te zetten. Wat dan op zich deel van de visie is. Volgens mij ga je ook wel kunnen kiezen wat wel en wat niet, of mss kiezen voor een suptiele animatie IPV zo grote vleugels. Op die manier kan je het mss nog dragelijk maken voor jezelf zonder echt alles alles moeten uit te zetten.
Geplaatst op 2022-10-20 09:40:38, bewerkt op 2022-10-20 09:41:16
Ik ben daar misschien narrow-minded in, maar ik ben verrast dat er mensen zouden zijn die dat een goed idee vonden.
De tweede keer dat ik in die trailer die "vleugeltjes" zag, was al meteen de eerste keer te veel. Mochten ze het in moderatie gebruiken, bij enkel echt extreme airtime, zou ik er nog mee kunnen leven en kan het misschien zelfs écht nog iets toevoegen. Maar nu gaan ze er meteen te hard in.
Concreet in die trailer: eerste airtime is aanzienlijk, ik kan het wel aanvaarden daar. Tweede airtime, door die trap op te rijden (zelfs niet eens een echte "ramp" ofzo), daar is dat echt niet op z'n plaats. Hadden ze de threshold om die vleugeltjes te tonen iets groter gemaakt, it would've worked. Nu hebben ze er meteen iets storends van gemaakt.
Nuja. We'll see. Misschien zie ik spoken en focus ik er té hard op.
Geplaatst op 2022-10-20 10:00:51
Ik ben benieuwd naar de reviews! Heat werd over 't algemeen blijkbaar niet zo gesmaakt, maar ik vond 't dan persoonlijk toch een geweldig spel waarin ik enkele tientallen uren gestoken heb. Vooral het geluid was iets waarvan ik soms kippenvel kreeg! Laat maar komen! Misschien wel eerst langs settings gaan om die effects uit te zetten, want wtf is dat. Maar voor de rest? Njam, njam!
Geplaatst op 2022-10-20 02:41:16, bewerkt op 2022-10-20 02:44:10
Heat vond ik ook leuk maar het miste ook wel een hoop dingen. Met mods van Project UNITE bleef ik wel doorspelen.
Geplaatst op 2022-10-20 23:52:59
Ik kende dit zelfs nog niet, dus ik heb die mod even gegoogled. Merci! Morgen installeren se. :D
Geplaatst op 2022-10-21 02:21:37
Zelfs nog nooit erover gehoord, zal het ook eens opzoeken.
Geplaatst op 2022-10-24 09:58:18
Die mods zijn zeker aan te raden. Graphics, Handling en over het algemeen kleine verbeteringen. Ik weet niet meer zeker maar politie is ook ietsjes beter dacht ik.
Geplaatst op 2022-10-24 12:35:22
Noice.
Geplaatst op 2022-10-24 13:15:49