nieuws

Ontslagen bij Eidos Montreal, nieuwe Deus Ex game geannuleerd

Ontslagen bij Eidos Montreal, nieuwe Deus Ex game geannuleerd
Titel

Opnieuw zijn er ontslagen te betreuren in de gaming industrie en opnieuw vallen de klappen in de hoek van Embracer. Deze keer is het Eidos Montreal dat getroffen wordt.

Bij Eidos Montreal, dat in 2022 nog 481 werknemers telde, zijn 97 ontslagen bevestigd. In een reactie wordt verwezen naar de globale economische context en de stevige herstructurering bij moederbedrijf Embracer, dat al een tijd bezig is met een grote besparingsoperatie.

De ontslagen zijn trouwens ook een gevolg van het feit dat Embracer een nieuwe Deus Ex game van Eidos Montreal heeft geannuleerd. Aan de game werd al twee jaar, sinds Eidos Montreal overgenomen werd door Embracer, gewerkt. Later dit jaar zou het project in “full production” gaan.

Bron: bloomberg.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Deus Ex: Mankind Divided, Square Enix
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden