Crystal Dynamics verduidelijkt grind in Marvel's Avengers
Vorige week kwam het nieuws naar buiten dat je binnenkort trager zal levellen in Marvel's Avengers, omdat de ontwikkelaar vindt dat spelers veel te snel tot aan het maximumlevel geraken en ze die vooruitgang dus wil vertragen. Daar kwam onmiddellijk redelijk wat kritiek op en ontwikkelaar Crystal Dynamics probeert die nu te counteren met wat extra uitleg.
Crystal Dynamics zegt dat het begrijpt dat de oorspronkelijke uitleg een beetje vaag was en dat het snapt dat spelers denken dat het gewoon een eenvoudige manier is om ze langer aan de game te binden. Het wil nu verduidelijken dat veel spelers in het begin van de game een massa skill points kregen, zodat ze daarbij het overzicht verloren en ook niet de tijd kregen om te wennen aan de nieuwe skills en er van te kunnen genieten.
Daarom zal het op hogere levels nu twee tot vier missies duren om te stijgen in level, waarbij dat vroeger elke één of twee missies was. In totaal zou het nu drie tot vijf uur langer duren om het hoogste level te bereiken.
Het spel is nog niet saai genoeg. Nu willen ze dat alles langer duurt 😅
Geplaatst op 2021-03-09 16:30:13
ik wacht wel tot die es gratis op ps+ komt of es voor 15€ in sale staat, want wat een fiasco :p
Geplaatst op 2021-03-09 16:49:32
nogmaals ze zullen wel xp boosts verkopen om het sneller te laten gaan als mensen hun vervelen of het gevoel hebben dat ze teveel moeten grinden om vooruit te gaan.
Geplaatst op 2021-03-09 20:00:32
idd. create a problem and sell you the solution. is al veel gedaan.
Geplaatst op 2021-03-09 21:42:21