Nieuwe Anthem UI doet aan Destiny denken
Bij BioWare is een klein team bezig om Anthem klaar te stomen voor een broodnodige reboot, al kan natuurlijk de vraag gesteld worden of die niet veel te laat komt. Hoe dan ook: vorderingen worden gemaakt en daaromtrent kregen we een update voorgeschoteld.
Concreet past BioWare de character en skill systems aan. Dat is ook nodig, want in de originele versie van Anthem was het verrassend moeilijk om je personage deftig aan te passen hoe en wanneer jij dat als speler wilde.
In Anthem 2.0 zouden wapens om te beginnen hervormd worden tot een primary en een secondary wapen, terwijl nieuwe mod en artifact slots het huidige componentensysteem moeten vervangen.
Abilities worden permanente skill nodes die je aan en uit kan zetten. Niet langer drops dus, waardoor het voor spelers makkelijk zou worden om ermee aan de slag te gaan.
Javelin mech suits zouden ook opgewaardeerd kunnen worden via skill trees, die extra abilities en boosts geven. Elke class krijgt ook een uniek, krachtig artefact voor nog meer aanpassingsmogelijkheden.
Dit alles gaat gepaard met een nieuwe user interface, waarvoor men inspiratie gehaald lijkt te hebben bij Destiny.
UI is één ding, maar is de game nu geestig om te spelen ondertussen?
Geplaatst op 2020-10-30 10:12:09
Ze moeten content maken!
Geplaatst op 2020-11-23 00:16:15