Disintegration trekt stekker uit multiplayer
Op basis van onze review was al duidelijk dat Disintegration goede ideeën met een povere uitwerking had, en dus is het geen verrassing dat de game het moeilijk heeft om het hoofd boven water te houden. Bij gebrek aan blijvende interesse is alvast beslist om de multiplayer op te doeken.
Nu al wordt de in-game store verwijderd, waarna in de loop van de komende weken verschillende modes zullen verdwijnen. Tegen 17 november zou de hele multiplayer uit de game verwijderd moeten zijn. Spelers hebben nog tot dan om hun credits op te doen.
De singleplayer van Disintegration blijft natuurlijk gewoon beschikbaar, maar dat neemt niet weg dat het opdoeken van de multiplayer een bittere pil is, niet in het minst voor spelers die de game net daarvoor hadden gekocht. Ook het feit dat de multiplayer slechts enkele maanden na release alweer wordt verwijderd, heeft een zure nasmaak.
Disintegration combineert FPS en RTS, en is een game van Halo creative director Marcus Lehto en SOCOM director Mike Gutmann. Grote namen dus en de game kon aanvankelijk dan ook op de nodige interesse rekenen, maar uiteindelijk mocht het dus niet zijn.
tja, te verwachten
Geplaatst op 2020-09-18 13:15:53