The Last of Us Part II krijgt permadeath in Grounded update
Wie vindt dat The Last of Us Part II te eenvoudig was, zal vanaf donderdag aan de slag kunnen met de nieuwe update van de game. Die voegt immers een nieuwe moeilijkheidsgraad toe: Grounded. Net als in het eerste deel is Grounded de moeilijkste setting voor The Last of Us Part II. Vijanden zijn dodelijk, je vindt minder resources en zaken als Listen-mode en bepaalde elementen van de HUD worden uitgeschakeld. Is dat nog niet genoeg, dan kan je ook Permadeath inschakelen. Dat kan voor de hele game, per act of per hoofdstuk. Je kiest dus zelf hoe moeilijk je de game maakt.
Daarnaast komen er ook een aantal andere extra's naar de game, waaronder een hele hoop nieuwe grafische stijlen, zoals cel-shaded of 8bit. Tot slot zijn er ook een aantal verbeteringen doorgevoerd, zoals de mogelijkheid om Listen uit te schakelen en speeltijd die tot op de seconde wordt bijgehouden, voor speedruns.
Een multiplayer is er dus nog niet, ondanks de gelekte beelden van enkele dagen geleden.
Alle verbeteringen en nieuwe audiovisuele opties:
- Mirror World
- Mirror on Death
- Slow Motion
- Bullet Speed Mode
- Infinite Ammo
- Infinite Crafting
- Infinite Melee Durability
- Infinite Listen Mode Range
- One Shot
- Touch of Death
- 8-bit Audio
- 4-bit Audio
- Helium Audio
- Xenon Audio
- Saves now display playtime up to the second
- Film Grain Adjustment option
- Disable Listen Mode option
- Motion Sensor Function Aiming option
- Arc Throw HUD Display option
- Aiming Acceleration Scale option
- Aiming Ramp Power Scale option
- Accessibility improvements to Ground Zero encounter, collectible tracking, Enhanced Listen Mode for collectibles, and rope gameplay
Ik moet zeggen de accessibility options van dit spel zijn dik in orde
Geplaatst op 2020-08-11 21:04:24
Blijkbaar ook op heel wat lof onthaald door mensen die er echt nut van hebben
Geplaatst op 2020-08-11 21:32:37