nieuws

Opnieuw ontslagen bij Telltale

Opnieuw ontslagen bij Telltale
Titel

Het faillissement van Telltale Games kwam vorige maand als een donderslag bij een niet zo heldere hemel. Zo’n 90% van alle werknemers werd ontslagen, waardoor nog een “skeleton crew” van 25 werknemers over bleef voor het afwerken van Minecraft: Story Mode voor Netflix. Ook een deel van die resterende werknemers zou inmiddels ontslagen zijn. Telltale zou vandaag of na het weekend met een verklaring naar buiten komen.

Intussen herhaalt Telltale dat het blijft zoeken naar een oplossing voor laatste twee episodes van The Walking Dead: The Final Season. Concreet zou gekeken worden naar de optie om een externe studio de laatste episodes te laten afwerken.

Bron: kotaku.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Adventure, Telltale Games, The Walking Dead: A Telltale Games Series, To Be Announced
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden