nieuws

Remaster van Turok 2 komt er nog steeds

Remaster van Turok 2 komt er nog steeds
Titel

In de zomer van 2015 kondigde Night Dive aan dat het remasters van Turok en Turok 2: Seeds of Evil zou uitbrengen voor pc. Later dat jaar verscheen inderdaad een remaster van de eerste game, maar sindsdien is het erg stil over de vooruitgang omtrent de remaster van de tweede game. Nu heeft Night Dive echter nog eens een stand van zaken gegeven.

De remaster van Turok 2: Seeds of Evil is volgens de ontwikkelaar nog steeds in ontwikkeling, maar alles vraagt wat meer tijd dan bij de eerste remaster omdat de tweede game gewoon een grotere game is, met meer vijanden, meer wapens en meer locaties. Wanneer we de remaster van Turok 2 zouden mogen verwachten, kon niet gezegd worden.

Night Dive gaf ook wat uitleg over waarom het zo stil is rond de vooruitgang van de ontwikkeling van de remaster. Dat heeft blijkbaar te maken met contractuele bepalingen omtrent de rechten van de reeks. Die zouden maken dat Night Dive niet zo transparant kan zijn als dat men doorgaans wil zijn.

Dat Night Dive wat meer tijd nodig heeft voor Turok 2 is voorts ook niet zo onlogisch. Night Dive pompt er elk jaar namelijk redelijk wat remasters uit en momenteel werkt men ook aan een remake van System Shock. Daarnaast ontwikkelt men nog eens een compleet nieuwe System Shock ook. Al bij al genoeg om handen dus.

Bron: steamcommunity.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Disney Interactive Studios, FPS, Propaganda Games, Turok
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden