nieuws

Ontwikkelaar bekijkt mogelijke PS Vita-versie van Don’t Starve

Ontwikkelaar bekijkt mogelijke PS Vita-versie van Don’t Starve

Als een game goed scoort, durft men wel al eens het oorspronkelijke aantal platformen uit te breiden met nieuwe, om zo nieuwe markten aan te boren. Zo hoopt men het succes van de game nog eens te kunnen herhalen op die nieuwe platformen. Een platform dat regelmatig links wordt gelaten totdat er succes geboekt is, is de PS Vita.

Klei Entertainment, de maker van Don't Starve, bekijkt nu zelf de mogelijkheid om het spel naar PS Vita te brengen. "We willen de PS4-versie eerst uitbrengen, maar we denken dat [een PS Vita-versie] ook wel cool zou zijn. We bekijken of het mogelijk is om het te doen. Misschien?" beantwoordde de ontwikkelaar een Twittervraag. De PS4-versie is in elk geval bijna klaar om uit te komen, dus een mogelijke PS Vita-versie zou op zich niet zo ontzettend lang op zich moeten laten wachten.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Don't Starve, PC, RPG
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden