Sniper Elite: Nazi Zombie Army krijgt Drop in/Drop out
9 mei 2013
Geschreven door rafbanaan
Toen we onze review van Sniper Elite: Nazi Zombie Army online plaatsten, hadden we als minpunt dat een Drop-in/Drop-out mogelijkheid ontbrak. Vandaag heeft ontwikkelaar Rebellion Software een nieuwe update voor de titel voorzien die een heleboel zaken oplost, maar ook enkele nieuwigheden toevoegt. De nieuwigheden zijn gekomen na feedback van de community en betreffen de Drop-in/Drop-out mogelijkheid en een Co-op enemy multiplier. Het laatste zorgt ervoor dat je bijvoorbeeld met twee spelers tegen een aantal vijanden kan spelen die je enkel zou krijgen bij vier spelers. Een overzicht van de volledige update vind je hieronder.
Fix list:
Fix for potential progression blocker on Cathedral level.
Fix for progression blocker on Library Of Evil.
Fix to make sure Bullet cam "minimal" settings reduces bullet cameras in game.
Fix to stop score points exploit on skeletons.
Known issues:
Some single player inter level saves will be invalidated with this update. This was due to level progression fixes. If problems are encountered a level restart may be required.
Technical notes on drop in /drop out:
- Can only join whilst players are in lobby or in actual gameplay.
- Cannot join whilst in loading, waiting for players, syncing, cutscenes or end game menus.
- Private match option blocks all joining.
- Quick match can be found and joined by any player unless private match is selected.
- Private game can only be found and joined by friends, either through an invite from host or by selecting to join game from steam in-game overlay, unless private match is selected.
- The private match option can be toggled both in the lobby and in game via the pause menu.
- The private match option is not available when in cutscenes or end game menus.
- Players joining outside safe zones will spawn at the host position.
- If the enemy multiplier is set to default then when a player joins the enemies increase to match the number of players.
- If the enemy multiplier is set to default then when a player leaves the number of enemies will only decrease to match the player numbers when a safe zone is reached.
- Host must wait for players joining a game to be fully in gameplay before being able to restart a game - a message box will popup informing the host of this.
Bron steamcommunity.com
» Reacties (0)