Blijkbaar zijn er wel al wat mensen geweest die helemaal niet onder de indruk waren van E3 2012. Ook Warren Spector, die zelf aanwezig was met Epic Mickey 2, zegt dat E3 dit jaar niet echt bijzonder goed was. Hij zegt zelfs dat "het interessantste deel van de persconferenties niks met games te maken had en als dat gebeurt, is er een probleem".
"Sedert wanneer draait een gameconferentie rond de interactie met Netflix? Dat maakt me een beetje bezorgd," merkt hij op. Hij vindt dat de gamesindustrie momenteel aan zijn "gouden eeuw" bezig is en dat hij niet begrijpt waarom er dan zo'n nadruk moet liggen op "groter, bloederiger en Netflix", als je ziet dat zaken als Minecraft en Braid mogelijk zijn tegenwoordig en dat er zoveel mogelijkheden zijn voor de toekomst van gaming. Heeft hij gelijk?
Bron: gamesindustry.biz







