nieuws

Volgende week nieuwe mode voor Exoprimal

Volgende week nieuwe mode voor Exoprimal
Titel

Volgende week verschijnt er een nieuwe PvE-mode voor Exoprimal, die vooral gericht zal zijn ervaren spelers. De nieuwe mode heet Savage Gauntlet en komt volledig los te staan van Dino Survival, voorlopig de enige mode in de game. Savage Gauntlet zal wekelijks roterende missies bevatten en teams tot het uiterste drijven. Om na te gaan welke teams de beste prestaties neerzetten, zal er ook een leaderboard zijn.

Wij schreven in onze review al dat Exoprimal een leuke gameplayloop had, maar dat het aanbod qua modes voorlopig nog wat mager is. Daar komt binnenkort dus een beetje verandering in, wanneer Savage Gauntlet op 28 juli live gaat. Op 16 augustus krijgen we dan weer Title Update 1, die 10 Alpha variant exosuits met zich meebrengt. Later komen er nog minstens twee grote updates en samenwerkingen met Street Fighter 6 en Monster Hunter.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Exoprimal
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden