trailer

Escape Mode DLC Prison Architect volgend jaar naar consoleversie

Escape Mode DLC Prison Architect volgend jaar naar consoleversie
Titel

De Escape Mode maakt al sinds 2015 deel uit van de pc-versie van Prison Architect, maar volgend jaar komt de mode ook naar de PS4- en Xbox One-versie in de vorm van DLC, waar dan wel een prijskaartje aan vast hangt. De consoleversie zou echter enkele nieuwigheden bevatten. Welke nieuwigheden dat dan precies zijn, dat kan nu nog niet gezegd worden.

Escape Mode draait het basisprincipe van Prison Architect om: in plaats van gevangenissen te bouwen is het de bedoeling dat je zelf gaat ontsnappen. De mode werd destijds niet naar de consoleversie overgeheveld omdat het niet beschouwd werd als een kernelement van de game.

Een concrete releasedatum voor de consoleversie van de Escape Mode is nog niet bekend, maar men mikt op een release rond de zomer van 2018.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Prison Architect, Simulator
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden