Tango Gameworks, bekend van The Evil Within, heeft een nieuwe game onthuld in de vorm van Ghostwire: Tokyo. Het is geen survival horror game meer, maar een “nieuw soort action-adventure game”. Hoe dan ook lijkt Ghostwire: Tokyo spelers nog steeds de stuipen op het lijf te gaan jagen.
Ghostwire: Tokyo speelt zich af in, ja hoor, Tokio, waar mensen op mysterieuze wijze verdwijnen. Aan jou om uit te pluizen wat er aan de hand is. Via je eigen speciale gaven word je geconfronteerd met het occulte, duistere stadslegenden en meer.
Wat Ghostwire: Tokyo precies te bieden zal hebben, moet de toekomst uitwijzen, maar de onthullingstrailer smaakta alvast naar meer. Omtrent platformen en een releasedatum is nog niets bekend.









