15 jaar geleden, op 14 april 2001, verscheen Animal Crossing voor het eerst in Japan. Bij Nintendo zijn ze niet vergeten dat deze mijlpaal er aan kwam en dus hebben ze op hun Japanse YouTube-kanaal een video geplaatst die ons terug moet voeren naar die eerste jaren. De beelden zullen zonder twijfel heel wat nostalgische gevoelens oproepen bij een aantal spelers.
Bron: nintendoeverything.comHeb je nog geen account?









