trailer

Noord-Koreaanse industrie boert goed in Homefront: The Revolution

Noord-Koreaanse industrie boert goed in Homefront: The Revolution

Als je een guerrillaoorlog wil uitvechten, dan moet je natuurlijk hier en daar ook wat boodschappen verbergen voor je volgelingen. Waar kan je dat beter doen dan op het einde van een commerciële boodschap van een bedrijf dat mee verantwoordelijk is voor de ondergang van je land? Hoe dat bedrijf, dat de naam Apex heeft, betrokken is bij de gebeurtenissen in Homefront: The Revolution, dat kan je helemaal op het einde van het filmpje ontdekken. Met een omzet van 2,34 biljoen dollar en een winst van 804,3 miljard dollar is Apex in ieder geval niet slechter geworden van zijn betrokkenheid bij de oorlog tussen de Verenigde Staten en Noord-Korea.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Crytek Studios, Deep Silver, FPS, Homefront: The Revolution
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden