Saman Kesh, die al meerdere kortfilms op zijn naam heeft staan, is via IndieGoGo een campagne gestart om geld bij elkaar te krijgen voor een kortfilm van Hotline Miami. Concreet is hij op zoek naar 50.000 dollar. Voor de film wil hij de sfeer van Pulp Fiction combineren met het mysterieuze van Memento, aangevuld met "always neon, always stylish" visuals die doen denken aan de films van de jaren '80.









