screenshot

Tower defense game in Ratchet & Clank: QForce

Tower defense game in Ratchet & Clank: QForce
Titel

De eerste screenshots van Ratchet & Clank: QForce zijn ondertussen verschenen en daarbij werd ook wat informatie gegeven over wat we mogen verwachten in het spel. Zoals reeds geweten is het een terugkeer naar de traditionele Ratchet & Clank-game en dus zullen we weer mogen platformen, springen en schieten, zowel als Ratchet, Clank en Captain Qwark.

Qua vijanden krijgen we iemand nieuw aangeboden en je gaat 3 planeten bezoeken, met telkens 5 stages. Splitscreen is aanwezig, net zoals online co-op. Verder zit er nog een online modus in, die we voorlopig nog niet mogen kennen. Ook nieuw is dat er een vorm van tower defense in het spel zit, waarbij je basissen moet verdedigen tegen golven aan vijanden.

Ratchet & Clank: QForce screenshot

Ratchet & Clank: QForce screenshot

Ratchet & Clank: QForce screenshot

Ratchet & Clank: QForce screenshot

Ratchet & Clank: QForce screenshot

Bron: eurogamer.net
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action/Adventure, Insomniac Games, PS3, Ratchet & Clank: QForce, SCEE
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden