Ghost of Yōtei-DLC hangt af van wat spelers willen zien
Sucker Punch wil eerst luisteren naar spelers voordat het beslist over eventuele DLC voor Ghost of Yōtei. In een interview met Game Informer zeiden co-director Jason Connell en hoofdschrijver Ian Ryan dat de studio nu “de zeldzame kans heeft om te horen wat echt resoneert bij miljoenen spelers”.
“We willen zien wat mensen raakt, waar ze meer over willen weten,” zegt Connell. “Misschien over Atsu? Dat soort feedback helpt ons bepalen of een uitbreiding zinvol is.” Net als bij Ghost of Tsushima wil Sucker Punch eerst observeren welke personages of verhaallijnen spelers het meest bezighouden.
Connell benadrukt dat kritiek daarbij waardevol is. “Kritiek is een cadeau. Niet iedereen zal houden van wat je maakt, maar het maakt je beter. Het helpt je begrijpen waarom iets wel of niet werkt.”
Of Ghost of Yōtei dus nog DLC krijgt, hangt dus volledig af van hoe de community reageert en van wat volgens Sucker Punch het verhaal écht sterker maakt.
Veel zwakker kan het verhaal niet, en of ze op die kritiek zitten te wachten betwijfel ik toch. Ik zal verdere spoilers vermijden, maar als ze ballen hebben dan maken ze van het laatste lid van de six alsnog een vijand.
Geplaatst op 2025-10-20 12:18:44