Star Wars Outlaws zal geen procedureel gegenereerde planeten hebben
De planeten in Star Wars Outlaws, de nieuwe game van Massive Entertainment en Ubisoft, zullen niet procedureel gegenereerd zijn, zoals dat bijvoorbeeld wel het geval is in Starfield of No Man's Sky. Elke planeet zal dus met de hand gemaakt worden door de ontwikkelaars en zal volgens creative director Julian Gerighty de grootte hebben van ongeveer "twee van de zones in Assassin's Creed Odyssey". De planeten zullen dus geen immense omgevingen zijn, maar wel handelbaar voor de spelers. Een beslissing die waarschijnlijk deels is ingegeven door de kritiek die spelers hadden op de grootte van Assassin's Creed Valhalla. Het is ook nog niet duidelijk hoeveel planeten er zullen zijn.
Spelers zullen zich ook deels vrij kunnen bewegen in de nabije ruimte van een planeet, om daar het gevecht aan te gaan met het Empire. Landen doe je wel op een specifieke plek en je kan dus niet zomaar overal naartoe vliegen op een planeet.
Das prima, liever ietwat gestructureerde/geconstrueerde omgevingen/werelden dan RG.
Geplaatst op 2023-07-18 10:30:20