nieuws

Escape from Tarkov “komt naar consoles, maar eerst op Gameboy”

Escape from Tarkov “komt naar consoles, maar eerst op Gameboy”
Titel

Escape From Tarkov werkt al een hele poos aan een volwaardige 1.0 versie en die zou er volgens de makers nog altijd dit jaar moeten komen, na een aantal nieuwe updates. Wat veel mensen echter ook vaak willen weten, is of er een consoleversie in het verschiet ligt. Die vraag moet ondertussen waarschijnlijk de strot van de makers al uitkomen en dus kwamen ze deze keer met een ludiek antwoord. 

“Ooit [komt de game naar consoles], maar eerst gaan we de game uitbrengen op Gameboy”, laat studiohoofd Nikita Buyanov weten op een livestream. Daarmee lijkt het wel duidelijk te zijn dat een consoleversie voor Escape From Tarkov niet meteen klaar ligt en dat het ook niet echt de prioriteit lijkt te zijn binnen het team. 

Bron: insider-gaming.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Escape from Tarkov, MMOFPS, PC
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden