nieuws

LEGO lanceert binnenkort set van Atari 2600

LEGO lanceert binnenkort set van Atari 2600
Titel

Op 1 augustus verschijnt er een LEGO-set van de Atari 2600, één van de meest legendarische consoles die ooit op de markt verscheen. Met de set kan je de console en de karakteristieke controller bouwen, maar je hebt ook cartridges van enkele bekende topgames, die je kan ombouwen naar 3D-vignettes van die games. De totale set bevat meer dan 2.500 blokjes en zal je net geen €240 kosten.

Het is natuurlijk niet de eerste keer dat LEGO op de proppen komt met een console, want eerder bracht het ook al een eigen versie van de NES op de markt en er is natuurlijk ook nog al het speelgoed rond LEGO Mario.

Bouw je eigen Atari 2600 met LEGO

Bouw je eigen Atari 2600 met LEGO

Bouw je eigen Atari 2600 met LEGO

Bouw je eigen Atari 2600 met LEGO

 

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Atari, LEGO, LEGO Mario
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden