nieuws

Epic Games klaagt Apple ook in Australië aan

Epic Games klaagt Apple ook in Australië aan
Titel

In de VS ontmoeten Epic Games en Apple elkaar al in verschillende rechtszaken, maar nu is Epic Games ook in Australië een rechtszaak tegen Apple begonnen. Zo wordt de druk weer wat verhoogd.

De reden waarom Epic Games specifiek in Australië naar de rechtbank trekt tegen Apple moet gezocht worden in de Australische wetgeving. Daarin staan namelijk enkele zaken die grote bedrijven met veel macht, zoals Apple, verbieden om acties te ondernemen die gezonde concurrentie in de weg zouden staan.

Volgens Epic Games verhindert Apple bedrijven om actief te zijn op het iOS-distributieplatform als ze zich niet schikken naar de wil van het bedrijf, maar daarmee zou Apple volgens Epic Games dus de Australische wetgeving overtreden.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Epic Games, Fortnite
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden