Koei Tecmo reorganiseert voor sterkere focus op IP's
22 February 2016
Geschreven door Jay
Koei Tecmo heeft laten weten dat het zich voortaan iets anders organiseert. Voorheen had Koei Tecmo qua organisatie drie grote onderdelen, gebaseerd op een bepaald segment van entertainment, namelijk game software, online/mobile, en media. Een reorganisatie moet voor een sterkere focus op IP's op zich zorgen, zodat die vanuit hun eigen kracht kunnen floreren in allerlei vormen, in plaats van dat eerst naar de vorm wordt gekeken waar dan een IP in wordt gepropt. De nieuwe organisatie zal voortaan uit vijf onderdelen bestaan, waarbij elk onderdeel een bepaald type van IP's bevat:
- Shibusawa Kou brand: Nobunaga’s Ambition, Romance of the Three Kingdoms, Winning Post, Age of Discovery, ...
- Omega Force brand: Dynasty Wariors, Samurai Warriors, Toukiden, ...
- Team Ninja brand: Ninja Gaiden, Dead or Alive, NiOh ...
- Gust brand: Atelier, Ciel Nosurge, Night of the Azure ...
- Ruby Party brand: Angelique, Harukanaru Toki no Naka de, La Corda d’Oro, ...
» Reacties (0)