Grafische instellingen voor The Division op pc ontdekt
Er is heel wat te doen rond de grafische mogelijkheden binnen The Division, ongetwijfeld mede omwille van de grafische downgrade die bijvoorbeeld bij Watch Dogs toch wel zichtbaar was. In onze eigen hands-on preview van The Division lieten we al verstaan dat je bij de pc-versie moet zitten om in de buurt te komen van de grafische weergave die je in de trailers ziet.
Bovendien heeft het team, samen met Red Storm, een aparte versie voor pc gemaakt om zo daar alles uit de kast te kunnen halen qua features en extra's. Zo werd ons "free framerate" beloofd en andere zaken zoals Multi-GPU gebruik. Een gebruiker heeft nu echter de grafische instellingen in-game al even op beeld gezet en opgelijst, hij heeft ook een trailer gemaakt met side-by-side beelden (via de bron), al zijn die jammer genoeg niet in volle actie en gaat het om stilstaande beelden. De beelden in de trailer hieronder zijn op "low" gemaakt, met een GTX 650 TI (1GB), 8GB geheugen en een i5. Resultaat was blijkbaar 55 - 65 qua FPS.
De grafische instellingen:
- Vsync (on/off)
- Frame Rate Limit (on/off)
- Shadow Quality
- Shadow Resolution
- Spot Shadow Count
- Spot Shadow Resolution
- Contact Shadows
- Post FX AA
- Temporal AA
- Sharpen Image (%)
- Particle Detail
- Enable Wind-affected Snow
- Volumetric Fog
- Reflection Quality
- Local Reflection Quality
- Sub-surface Scattering
- Anisotropic Filtering
- Parallax Mapping
- Ambient Occlusion
- Depth of Field
- Object Detail (%)
- Extra Streaming Distance (%)
- Chromatic Aberration (on/off)
- Lens Flare (on/off)
- Vignette Effect (on/off)