PS4-versie Ultra Street Fighter IV ontvangt patch
4 juni 2015
Geschreven door Jay
Update: de patch is inmiddels beschikbaar.
De PS4-versie van Ultra Street Fighter IV heeft met zoveel bugs af te rekenen dat Capcom heeft beslist om de game uit toernooien te halen, wat op zich wel kan tellen als "fail". Nu heeft de game evenwel een patch gekregen die enkele zaken zou moeten verbeteren, al ziet het er wel naar uit dat de PS4-versie een werk van lange adem wordt en dat er nog meer patches nodig zullen zijn om alles recht te trekken. Hieronder de patch notes.
- Reduced Interface lag within menus
- Addressed disappearing projectiles
- Fix Decapre's teleport animation
- Fixed missing SFX for Red Focus Attack
- Fix Rolento audio glitch during victory screen
- Fixed Akuma's stomp SFX not playing
- Addressed bottom portion of the ON/OFF text being cutoff under the graphics setting in the Options menu
- Removed extra character that was sometimes displayed in the Leaderboards at the end of a player's name even if they have not set it to be there
- Fixed issue when seeking an arcade match-up with LAN cabled disconnected, and then starting up training results in a message ID being displayed
- Addressed online IDs not appearing correctly
- Addresses issue when changing the HP bar's HUD position in Options, the Online ID HUD positions does not move with it, and is displayed at the default position
- Anisotropic Filtering (AF) changes to decrease blur
- Fixed appearance of white box after backing out of a command list menu
- Addressed Fight Request in Arcade Mode (Arcade | Arcade)
» Reacties (0)