Bungie wil Destiny Strikes meer balanceren, DLC-info later deze maand
Wie alles in Destiny al heeft bereikt, zal zijn in-game tijd waarschijnlijk vooral met Raids en Strikes vullen, naast misschien de Crucible voor wie PvP-gericht is. Sommige Strikes zijn echter niet echt populair en Bungie heeft bekeken waaraan dat mogelijks ligt, om op die manier de balans tussen de Strikes wat gelijk te trekken.
Zo zal de Cerberus Vae III Strike aangepakt worden, waarbij de kracht van sommige vijanden wordt teruggedrongen (waaronder de levensbalk van Valus Ta'aurc) om de lengte en moeilijkheidsgraad van de Strike meer gelijk te krijgen met andere Strikes (en op die manier diens populariteit op te krikken).
Verder zullen spelers die echt langdurig idle zijn (gewoon ergens staan en niks doen) ook aangepakt worden. Zo zullen er deze week al een groepje spelers verboden worden om bepaalde activiteiten te ondernemen (Strikes / Crucible) omdat ze echt giftig gedrag vertoond hebben. De straffen zijn tijdelijk en enkel toegespitst op de activiteit waarin ze "idle" waren, dus deze spelers zouden nog wel Crucible kunnen doen als ze in Strikes afwezig waren).
Ten slotte had men nog een woordje veil over de nieuwe DLC, House of Wolves. Deze zal in de loop van de maand worden onthuld, zowel qua details als qua releasedatum, dus fans zullen nog even geduld moeten uitoefenen.