Sucker Punch viert Twitter-mijlpaal met Infamous Second Son-bugs
Een mooi rond getal bereiken is een reden om te vieren, of het nu gaat om verkoopscijfers, aantal jaar bestaan of Twittervolgers. Bij Sucker Punch, de studio die Infamous: Second Son heeft gemaakt, vond men 150.000 Twittervolgers een ideaal moment om wat bugs vrij te geven die men was tegengekomen tijdens de ontwikkeling van de game.
De eerste is er eentje waarbij Delsin, het hoofdpersonage, steeds meer verwrongen geraakte naarmate de speler meer en meer sprong. De tweede had last van heel wat clipping problemen en de derde was er eentje om ogen bij dicht te houden.
First up, “I must go, my people need me”. This bug the more you jumped, the more twisted Delsin got. #bugs #SecondSon pic.twitter.com/EMiwF1a9Uw
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) April 2, 2015
Next, we have “limbo bar”. Appears to be some skinning issues here… #bugs #SecondSon pic.twitter.com/tcfYD30qL3
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) April 2, 2015
Finally, “cool guys”. This was taken during a time when Delsin’s eye’s refused to open. #bugs #SecondSon pic.twitter.com/EKptXKNPLP
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) April 2, 2015