Artwork en details Star Wars: Battlefront onthuld
Niklas Fegraeus, design director van Star Wars: Battlefront, heeft wat details vrijgegeven omtrent de game, zij het redelijk beknopte details. Zo liet hij weten dat de maps en modes van de game heel wat variatie bieden. Er is zelfs beslist om bepaalde mappen speciaal te ontwerpen voor specifieke modes, zodat er een optimale ervaring voor die mode gecreëerd kan worden. Niet alleen krijgen spelers zo heel wat variatie voorgeschoteld, als fans krijgen ze ook de kans om zo hun "meest memorabele Star Wars-fantasieën" te beleven.
Voorts gaf Fegraeus ook wat concept artwork van Star Wars: Battlefront mee, hetgeen het wachten op feitelijke gameplaybeelden er niet makkelijker op maakt. Sowieso lijkt de ontwikkeling nog steeds op schema te zitten voor een release in de laatste maanden van dit jaar, en recent nog werd gezegd dat we in de loop van de komende maanden meer info en beelden mogen verwachten, wanneer ook rond de films nieuwe zaken naar buiten komen. Het zou dus kunnen dat we niet eens tot E3 moeten wachten alvorens we te zien krijgen wat Star Wars: Battlefront te bieden heeft.