nieuws

Lords of the Fallen 2 zal in 2017 uitkomen

Lords of the Fallen 2 zal in 2017 uitkomen
Titel

Dat Lords of the Fallen 2 eraan komt, was al enigszins duidelijk aangezien de ontwikkelaar het niet onder stoelen of banken stak. Men heeft nu echter officieel bekendgemaakt dat men de game normaal gezien in 2017 zal uitbrengen. Er is wel een wezenlijk verschil met de vorige game, want de actie-RPG zal niet meer in samenwerking met Deck 13 gemaakt worden.

CI Games legt uit: “Om eerlijk te zijn is het allemaal vertrouwelijke informatie. Na de release van Lords of the Fallen hebben we over bepaalde zaken gesproken die we konden doen en we kwamen tot de conclusie dat er niet verder samengewerkt werd. Voor zover ik weet, heeft Deck 13 een eigen project (dat het op E3 zal onthullen, nvdr) en wens ik hen ook veel succes.” Lords of the Fallen is ondertussen 900.000 keer verkocht en dat vindt CI Games goed voor een nieuwe franchise en meteen een motivatie om deze game verder uit te bouwen.

{follow:11297}

Lords of the Fallen screenshot

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Lords of the Fallen, Namco Bandai
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden