nieuws

Zelda-producer: “Remakes zijn leerrijk en pijnlijk”

Zelda-producer: “Remakes zijn leerrijk en pijnlijk”
Titel

Eiji Aonuma mag dan misschien niet de allure hebben van een Miyamoto, hij wordt toch enigszins op handen gedragen door Nintendo-fans voor zijn werk. Zo is hij ook de producer van de remake van The Legend of Zelda: Majora’s Mask op 3DS, al vond hij die ervaring niet altijd even leuk.

“Om eerlijk te zijn doen remakes een beetje pijn. Je kijkt naar alle beslissingen die je toen hebt gemaakt en je vraagt jezelf soms af waarom je dat toen hebt beslist of waarom je de gebruiker dat toen hebt aangedaan”, mijmert hij. Toch is hij ook blij dat hij het gedaan heeft, want het past perfect binnen hetgene Miyamoto hem ooit zei. “Je moet naar het verleden kijken en leren van je oudere werk voor je naar nieuwe zaken gaat. Ik kan zeggen dat het echt een oncomfortabele ervaring kan zijn, maar ik heb ook veel geleerd. Ik ben echt dankbaar dat ik de kans had om aan zoiets mee te werken.”

The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D screenshot

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: 3DS, Adventure, Nintendo, The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden