De mensen achter Lords of the Fallen zijn niet enkel bezig met een sequel voor te bereiden, men heeft ook al wat werk gestoken in de overstap naar mobiele toestellen. De ontwikkelaar heeft immers aangekondigd dat de RPG volgend jaar ook naar Android en iOS zal komen. Verdere informatie ontbreekt, dus het blijft wat gissen naar de manier waarop en in welke mate men opofferingen heeft moeten bewerkstelligen om het draaiend te krijgen op beide platformen.
Heb je nog geen account?








