inFamous zou Assassin's Creed achterna kunnen gaan
Sucker Punch heeft zich de laatste jaren schijnbaar uitsluitend bezig gehouden met inFamous, wat nu heeft geleid tot de release van inFamous: Second Son voor PS4. Hier en daar wordt dan ook de vraag gesteld of Sucker Punch voortaan misschien gewoon bekend zal staan en blijven staan als "de studio van inFamous", suggererend dat de ontwikkelaar naast inFamous niet veel anders meer zou brengen.
Nate Fox, director van Second Son, kon niet zeggen of Sucker Punch zich effectief alleen nog maar met inFamous zou bezighouden, maar als dat het geval zou zijn, zou dat wat hem betreft geen kwaad kunnen. Fox ziet inFamous namelijk niet als iets wat beperkend is, maar als iets wat integendeel veel vrijheid biedt. De kern van inFamous gaat over iemand die superkrachten krijgt en dan beslist wat hij of zij ermee doet, en wat dat betreft kan het om eenders wie gaan, een jongen of een meisje, jong of oud, en ook qua tijdsperiodes is in principe alles mogelijk.
Toen Fox werd gevraagd of inFamous dan dezelfde weg als Assassin's Creed zou kunnen opgaan, zei Fox dat dat een goede vergelijking is. Ook haalde hij zelf nog BioShock en BioShock Infinite aan, twee games die een gelijkaardige ziel hebben maar toch ook heel anders zijn.