Microsoft reageert - Rime had Xbox-exclusive kunnen zijn
Update
Phil Spencer van Microsoft heeft via Twitter de vraag gekregen waarom men dit spel uiteindelijk geweigerd heeft en hij gaf daar een eerlijk antwoord op, met name dat het een misser was en dat hij er uit hoopt te leren naar de toekomst toe.
@Hyathod Part of job is living with mistakes. Passed on Guitar Hero...I can list many misses regretfully. I try to focus on what we did ship
— Phil Spencer (@XboxP3) February 19, 2014
@Astro_Toy We'll miss some, nature of the beast, its why I don't hate when games ship elsewhere. Cool to see team's idea turn in2 great game
— Phil Spencer (@XboxP3) February 19, 2014
Origineel - Rime had Xbox-exclusive kunnen zijn - 19/02/2014 om 14:41
Rime, een PS4-exclusive, had eigenlijk ook voor de concurrent kunnen uitkomen, de Xbox-consoles van Microsoft. Dat blijkt uit gelekte informatie uit het XBLA-proces. Naar verluidt zou het spel eerst aan Microsoft aangeboden zijn, maar had men ook nog wel wat duiten nodig, met name 3 miljoen dollar. Tequila Softworks vond blijkbaar geen gehoor bij Microsoft, want ondanks dat het spel als "volledige Xbox-exclusive" werd aangebracht, werd het niet opgepikt. Zoals nu al geweten is, is het spel een PS4-exclusive geworden.