Sucker Punch bevestigt morele keuzes in Infamous: Second Son
De nadruk bij Infamous Second Son lag tot nu toe vooral op de verbeterde graphics, het nieuwe hoofdpersonage en de vraag wanneer het spel nu zou verschijnen. Een kenmerk van de vorige Infamous-games, met name dat je zelf kon bepalen of je goede of kwaardaardige acties ondernam, bleef voorlopig achterwege.
Die twijfel heeft Sucker Punch nu zelf weggenomen door te stellen dat je neutraal begint en door acties naar het goede of het slechte kan neigen. Het zou daarbij vooral afhangen van kleine acties in plaats van een aantal iconische, grote acties. "Alles wat hij doet, valt op bij de mensen van de stad. Iemand zou zich misschien kunnen overgeven tijdens een gevecht, maar ga je hem dan afmaken of arresteer je hem. Het is bijzonder moeilijk om iemand levend in te rekenen en als dat lukt, voel je je echt als een superheld. Goed doen of kwaad doen, dat is de eenvoudige keuze. De moeilijkere keuze is om dat vol te houden en daarin zal het spel je opvolgen", zegt Sucker Punch.