Dat Dark Souls II niet meteen de gemakkelijkste game uit de hoop is, was al duidelijk. Dat wordt nog eens onderstreept door het aantal overlijdens in de eerste week van release, namelijk al meer dan 4 miljoen (gespreid over PS3 en Xbox 360). Daarbij valt op dat vijanden – logischerwijs – de grootste oorzaak zijn van overlijdens, maar de tweede doodsoorzaak heeft een groter Lemming-gehalte. Klaarblijkelijk vallen mensen ook regelmatig gewoon hun dood tegemoet. De overige statistiekjes (hoeveel souls er al verloren zijn gegaan en welke andere doodsoorzaken van tel zijn) kan je gewoon nalezen via de bron.
Bron: farfire.darksoulsii.comHeb je nog geen account?







