nieuws

OlliOlli-maker: “Sony zei dat we te weinig geld vroegen”

OlliOlli-maker: “Sony zei dat we te weinig geld vroegen”
Titel

De mensen achter OlliOlli, Roll7, hebben met deze skategame een eerste stap gezet op PlayStation-platformen en het team werd daarbij ondersteund door Sony zelf. Het team mocht een uitleg over het spel komen doen en was verrast door de houding die Sony aan de dag legde. "Ze zeiden ons dat we niet genoeg geld vroegen. Ze vonden onze uitleg leuk, maar dat het niet zou werken binnen het gevraagde budget. Normaliter werkt het zo niet, want de meesten vragen om net meer te doen dan wat je zelf voor ogen hebt en voor een lager budget."

Ook het feit dat Sony niet eiste om eigenaar te zijn van het spel, was bijzonder positief voor de mensen achter OlliOlli. "We wilden de rechten altijd bij kunnen houden en we hebben er niet eens over moeten discussiëren. Zo lokken ze veel kleinere partijen naar hun platformen", besluit Roll7. Het volgende spel van deze studio zal in elk geval ook voor Sony-platformen zijn.

Bron: vg247.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: 4Gamers
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden