nieuws

Wil Microsoft CEO-kandidaat Xbox verkopen?

Wil Microsoft CEO-kandidaat Xbox verkopen?
Titel

Er is nogal wat werk voor de boeg bij Microsoft. Zo is men volop bezig met de lancering van de Xbox One en zoekt men bovendien ook een nieuwe CEO. Daarvoor zouden nog een vijftal kandidaten in aanmerking komen, waaronder Stephen Elop. Hij was de voormalige CEO van Nokia, tot deze werd opgekocht door Microsoft. Hij werd sowieso een positie beloofd binnen Microsoft en dat zou wel eens CEO kunnen zijn.

Naar verluidt zou hij Office naar Android en iOS willen stuwen. Verder zou hij bereid zijn om Bing af te sluiten en andere grote onderdelen te verkopen. Zo denkt hij er klaarblijkelijk aan om Xbox te verkopen, toevallig zaken waar investeerders en analisten ook al over gesproken hebben. De vraag is natuurlijk of deze denkpistes hem extra punten zullen opleveren bij de queeste naar Microsoft CEO of net niet.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: 4Gamers
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden