Eind januari registreerde Microsoft Marlow Briggs en de game in kwestie lijkt nu gelekt te zijn. het zou gaan om een XBLA-game, maar meer info is er niet. Wel zijn er enkele screenhots van opgedoken. Voor de rest is het wachten op officieel nieuws.

Eind januari registreerde Microsoft Marlow Briggs en de game in kwestie lijkt nu gelekt te zijn. het zou gaan om een XBLA-game, maar meer info is er niet. Wel zijn er enkele screenhots van opgedoken. Voor de rest is het wachten op officieel nieuws.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!