nieuws

Nieuwe mode Resident Evil 6 krijgt datum, nieuw map pack aangekondigd

Nieuwe mode Resident Evil 6 krijgt datum, nieuw map pack aangekondigd

De Siege Mode van Resident Evil 6 werd eerder al aangekondigd, maar nu is er ook een datum op de DLC geplakt. De nieuwe mode zal beschikbaar zijn vanaf 5 maart (6 maart op PS3) en dat voor 320 MS Points of 3,99 euro. In de Siege Mode nemen twee teams van twee spelers het tegen elkaar op. Het ene team tracht een AI-personage te doden, terwijl het andere team het AI-personage in leven moet zien te houden. Elke match bestaat uit twee rondes, waarbij de spelers telkens van rol wisselen.

Ook werd een nieuw map pack onthuld dat je toegang geeft tot Rail Yard, High Seas Fortress, Catacombs, Requiem for War, Liquid Fire, Rooftop Mission en Creature Workshop. Of dit map pack eveneens vanaf 5 maart beschikbaar is, is niet duidelijk, maar het zal je 400 MS Points of 4,99 euro kosten.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Capcom, Resident Evil 6
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden