nieuws

Miyamoto: “Pikmin 3’s grootste aantrekkingskracht is HD”

Miyamoto: “Pikmin 3’s grootste aantrekkingskracht is HD”
Titel

Aanvankelijk zou Pikmin 3 ergens rond de lancering van de Wii U verschijnen, maar het spel is enkele maanden uitgesteld. Tijdens de laatste reeks vrijgegeven screenshots konden we goed zien dat men de graphics nog wat opgepoetst heeft en nu geeft Shigeru Miyamoto ook zelf toe dat de HD graphics van Pikmin 3 de grootste aantrekkingskracht zullen vormen. Er zal namelijk geen asymmetrische gameplay geforceerd worden, want je krijgt enkel een handige map op het scherm van de GamePad te zien.

Ook is het spel volledig speelbaar op de GamePad, met een klassiekere manier van besturing. Natuurlijk kan je nog steeds de Wiimote gebruiken wanneer je het spel op de tv speelt. Pikmin 3 zal deze lente of zomer op de Wii U verschijnen.

Bron: officialnintendomagazine.co.uk
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Nintendo, Pikmin 3, Strategy, Wii-U
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden