nieuws

Terminaal zieke Borderlands fan kreeg kans om Borderlands 4 te spelen

Terminaal zieke Borderlands fan kreeg kans om Borderlands 4 te spelen
Titel

Op Reddit heeft Caleb McAlpine laten weten dat hij de kans heeft gekregen om alvast een vroege versie van Borderlands 4 te spelen. McAlpine heeft kanker en is terminaal ziek. Het was zijn wens om de nieuwe Borderlands nog te kunnen spelen voor het te laat was, en dat is dus gelukt.

Samen met een vriend werd McAlpine naar Gearbox gevlogen om daar de ontwikkelaars en CEO Randy Pitchford te ontmoeten, waarna hij ook effectief met Borderlands 4 aan de slag mocht gaan. Het was “amazing,” aldus McAlpine, die iedereen bedankte voor hun liefde en steun.

Borderlands 4 zou in 2025 ergens moeten verschijnen. McAlpine weet naar eigen zeggen niet of hij er dan nog zal zijn. In oktober kreeg hij te horen dat hij hoogstens nog twee jaar te leven heeft als men erin slaagt om met chemotherapie de kanker af te remmen.

Terminaal zieke Borderlands fan kreeg kans om Borderlands 4 te spelen

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Borderlands 4
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden