Daedalic Entertainment, de makers van het ronduit slechte The Lord of the Rings: Gollum, stopt met game development. Als gevolg daarvan zou een tweede Lord of the Rings game van de studio geannuleerd zijn. Ook zijn 25 werknemers hun job kwijt.
Daedalic Entertainment zal zich voortaan alleen nog bezighouden met het uitgeven van games, al is het nog maar de vraag of Daedalic Entertainment als publisher zal kunnen overleven. Het heeft het immers al jaren moeilijk om commerciële successen te boeken.






