De release van The Lord of the Rings: Gollum is opnieuw met enkele maanden uitgesteld. De game moest normaal gezien al in 2021 verschijnen, maar werd toen al uitgesteld naar 2022. Eind mei kregen we dan te horen dat de game op 1 september zou verschijnen, maar ontwikkelaar Daedalic Entertainment heeft nu laten verstaan dat we nog enkele maanden langer zullen moeten wachten. Zoals steeds is dat om ‘een zo goed mogelijke ervaring te brengen’.
A message to our community pic.twitter.com/OCndSNXfVW
— Daedalic Entertainment (@daedalic) July 25, 2022







