Bandai Namco heeft officieel The Devil in Me aangekondigd als nieuwe game in de Dark Pictures Anthology. The Devil in Me zal het eerste seizoen van de reeks afsluiten.
The Devil in Me volgt een groep filmmakers die uitgenodigd worden in een replica van het huis van H.H. Holmes, de eerste seriemoordenaar van de VS. Dat verloopt natuurlijk niet zo goed.
Een releasedatum voor de nieuwe game is nog niet bekend, maar gezien eerdere releases in de reeks lijkt een release rond Halloween 2022 waarschijnlijk.







