nieuws

Homefront: The Revolution “is nog maar het begin”

Homefront: The Revolution “is nog maar het begin”
Titel

Wie Homefront: The Revolution al tot een goed einde heeft gebracht, die heeft onderstaande boodschap misschien al gezien. Daarin legt game director Hasit Zala uit dat de game een verschrikkelijk turbulente ontwikkeling achter de rug heeft. Dat is natuurlijk geen geheim. Het IP zat immers eerst bij het failliete THQ en nadat het in handen kwam van Koch Media waren er tijdens de ontwikkelingsperiode ook nog heel wat moeilijkheden om te overwinnen, met een hoop uitstel tot gevolg. Op het einde van de boodschap voegt Zala er ook nog snel aan toe dat Homefront: The Revolution niet het einde van de reeks is, maar wel een nieuw begin. Al blijft het afwachten of dat na de slechte ontvangst van het spel nog steeds het geval. Je kan op de afbeelding klikken om ze groter te maken.

Bron: kotaku.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Crytek Studios, Deep Silver, FPS, Homefront: The Revolution
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden