nieuws

Hulk Hogan geschrapt als WW 2K15 DLC vanwege racisme-rel

Hulk Hogan geschrapt als WW 2K15 DLC vanwege racisme-rel
Titel

Hulk Hogan, een van de gekendste worstelaars ooit, zit in woelig water. Zo is hij ontslagen bij de WWE vanwege racistische uitspraken 8 jaar geleden (die nu zijn opgedoken), waaronder het gebruik van “f***ing n*****r”. Hij heeft zelf al verontschuldigingen uitgesproken en vermeld dat hij toen echt diep in de put zat (echtscheiding, televisieshow geschrapt, zoon in de cel), maar het kwade is al geschied.

Ook voor WWE 2K15 heeft dit gevolgen, want je kan de Hulk Hogan DLC niet meer aankopen. Erger nog, voor zij die de DLC al hadden gekocht, is er nu ook geen manier meer om die te downloaden, wat wil zeggen dat je er wel voor betaald hebt, maar er geen toegang meer toe hebt. 

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: 2K Games, Fighting, WWE 2K15, YUKE'S
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden