nieuws

Capcom: Volgende Resident Evil keert terug naar survival horror

Capcom: Volgende Resident Evil keert terug naar survival horror

Ondanks een bijzonder goede verkoop heeft Resident Evil 6 nu niet meteen al te veel applaus gekregen van de grote fans. Men heeft de boodschap bij Capcom blijkbaar begrepen, want men wil het anders aanpakken bij een volgende Resident Evil, want dat spel zou terug naar de survival horror-roots gaan.;

"We hebben de reacties van de consumenten en de pers gezien. Er waren een paar positieve zaken, maar er waren veel gemengde reacties. We moeten dat accepteren en verwerken in de volgende game, wanneer we een nieuwe Resident Evil zouden maken. […] We hebben waarschijnlijk te veel content in Resident Evil 6 gestoken. Sommige consumenten vonden het allemaal wat opgeblazen. Zo werden de Leon-missies goed ontvangen en omwille van Resident Evil Revelations werd er geroepen om survival horror, liever dat dan verschillende zaken samen. […] The Last of Us toont ons een goede richting voor wat mensen willen [qua post-apocalyptisch gedoe] en ook Tomb Raider, een spel dat onze R&D wist te bekoren. Dat bewijst dat er een grote markt bestaat voor dat type content", laat Michael Pattison van Capcom weten.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Capcom, Resident Evil 6
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden