Via Reddit is een eerste stukje gameplay gelekt van de nieuwe Need for Speed game. Het fragment is slechts enkele seconden lang en komt van een “work-in-progress” build, en is dus mogelijk niet representatief voor de finale kwaliteit van de game, maar desondanks krijgen we wel een idee van wat de bedoeling is.
Eerder meldden bronnen al dat de nieuwe Need for Speed een speciale visuele stijl zou hebben die realistische en anime graphics combineert. Dat is hier duidelijk te zien, want wanneer de auto crasht zien we allerlei “comic effecten” opduiken rondom de wagen.
De nieuwe Need for Speed zou later dit jaar nog verschijnen, maar een officiële onthulling is er tot nu toe nog niet van gekomen.






