nieuws

Star Wars: The Old Republic krijgt twee uitbreidingen in 2014

Star Wars: The Old Republic krijgt twee uitbreidingen in 2014
Titel

Star Wars: The Old Republic is nog niet dood en begraven, toch niet als het van senior producer Bruce Maclean afhangt. Via de officiële website van het spel liet hij weten dat er dit jaar twee uitbreidingen voor de MMO zouden komen, eentje die qua grootte aanleunt bij Galactic Starfighter en eentje die meer op Rise of the Hutt Cartel gelijkt. Wanneer de nieuwe uitbreidingen precies komen, is niet bekend.

Voorts zei Maclean dat er nog een hoop nieuwighen zullen komen voor The Old Republic, zoals nieuwe PvP-seizoenen, nieuwe Flashpoints en nieuwe Operations. Ook wil men nieuwe uitrustingen introduceren, evenals verbeteringen aanbrengen aan de prestaties van het spel en de verschillende classes. Wat updates betreft zal men om de drie weken een kleine update uitbrengen en elke negen weken een grote.

Star Wars: The Old Republic screenshot

Bron: swtor.com
Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Bioware, Lucasarts, MMORPG, PC, Star Wars: The Old Republic
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden